Skip to content

FAQ

Welkom op de FAQ van Agrimeter. Omdat wij u graag antwoord geven op al uw vragen hebben wij hieronder een aantal vragen inclusief antwoorden opgesteld. Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op via: info@agrimeter.nl of via 0320-331590.

Ik krijg bij het instellen van mijn wachtwoord de melding “sessie verlopen/token ongeldig”.

De e-mail om uw wachtwoord in te stellen is maar een half uur geldig. U kunt echter te allen tijden opnieuw uw wachtwoord instellen via de procedure wachtwoord vergeten via deze url: https://login.agrimeter.nl/password/reset . U krijgt dan een nieuwe e-mail om uw wachtwoord in te stellen.

 

Wanneer ik inlog laadt de kaart niet. Wat kan ik doen?

Wanneer de kaart niet getoond wordt is het belangrijk om uit te sluiten dat dit aan het systeem ligt. Log daarom simpelweg in op een andere computer of browser (Firefox, Chrome, Internet Explorer, Safari) om te kijken of de kaart daar wel werkt. Werkt de kaart op de andere computer of browser wel? Dan kan het zijn dat u de cookies van uw eigen browser moet legen. Een voorbeeld hiervan in de browser Google Chrome:

  1. Open Google Chrome.
  2. Klik rechtsboven op het pictogram ‘Google Chrome aanpassen en beheren’.
  3. Klik op meer hulpprogramma’s.
  4. Er opent een nieuw venster.
  5. Selecteer achter ‘periode’ vanaf welk moment u cookies verwijderd moeten worden.
  6. Klik op gegevens wissen.
  7. Start nu de browser opnieuw op. Agrimeter zou nu normaal moeten werken.

Werkt de kaart nog niet? Neem dan contact met ons op via info@agrimeter.nl of via 0320-331590.

 

 

Kan ik collectief een abonnement afsluiten?

Dat hangt af van uw organisatie. Neem hiervoor contact op met Rob Overduin via: info@agrimeter.nl of bel met: 0320-331590.

Gaat het Agrimeter abonnement per persoon of per kantoor?

Het Agrimeter abonnement is per kantoor te gebruiken.

Kan ik een demo krijgen?

Dat kan. Neem hiervoor contact op met Rob Overduin via: info@agrimeter.nl of bel met: 0320-331590.

Kan ik zien met wie ik mijn data gedeeld heb?

Ja dat kan. Er is een speciaal scherm ontwikkeld waarin dit getoond wordt. U heeft in dit scherm ook de mogelijkheid om het delen te stoppen.

Welke extra diensten zijn er?

Deze 3 diensten komen binnenkort beschikbaar:
– Cyclomedia High 3D res luchtfoto’s met mogelijkheid tot meten op de kaart (10 cm nauwkeurig).
– Planviewer, voor bestemmingsplan of informatierapporten.
– Aktes opvragen uit het Kadaster.

Kan ik de extra diensten ook los afnemen?

Dat kan. Eenmaal ingelogd kunt u kiezen van welke dienst u gebruik wenst te maken.

Blijven de gegevens van mij?

Ja. Gegevens blijven van uzelf. Mocht u het abonnement ooit stop zetten, dan worden deze gegevens ook verwijderd.

Hoe gaat het met de AVG?

In principe hetzelfde als altijd. Het feit dat er nu documenten in een systeem opgeslagen worden, betekent niet dat er iets is veranderd aan de wetgeving.